Popular Posts

Wednesday, May 13, 2009

Masalah MemFromat Pen Drive..heh

Pernakah anda bengang dengan Pen Drive/USB Drive yang buat hal macam ni.....?
a) Pen Drive Error...
b) Unreadable drive.... bila kita cuba buka... tidak nampak file di dalam...
c) Drive cannot be formatted... bila kita cuba format...
d) Pen Drive lambat dibaca.... macam kura-kura merangkak...
e) Pen Drive locked... sampai inda boleh guna langsung...
Kalau ada masalah macam ni, jangan berputus asa. Sebelum anda menghempaskan USB Drive anda... atau menderanya dengan melemaskannya di kolam air... atau sebelum anda membeli yang baru punya... cuba dulu cara ini. DOWNLOAD program Repair v2.6.1.1 dan selesailah masalah anda. Setakat pengalaman saya... memang MUJARAB. Link untuk mendownload ada saya sediakan di bawah sekali blog ini... sebelah kiri. Tiada niat lain untuk kongsi kemudahan ini... selain untuk membantu orang lain..he..he.. Sebab saya tau ramai di luar sana yang ada masalah macam ni... tapi tidak tau nak buat apa...

ok saya mempunya masalah macam ni baru²...nda dapat format PenDrive saya..maybe kana virus kali..so sudah puas saya try barbagai cara dan hampir² mau buang pendrive tu...sehinggalah saya jumpa software ni....memang boleh pakai punya..ok cara² menggunakan software ni adalah seperti di bawah ni...

Sebelum anda membuka program ini, pastikan Pen Drive/USB Drive anda dimasukkan (dicucuk he.. he..) terlebih dahulu ke USB hub di PC atau Laptop anda.
Apabila anda membuka program ini, ia akan mengesan secara automatik Pen Drive tersebut. Prosesnya?
Program ini akan memadam semua seting data sedia ada dalam drive berkenaan... dan kemudian menulis semula seting data asas yang asal (original) yang sepatutnya. Dengan kata lain, USB Drive/Pen-Drive kita akan jadi seperti "baru dibeli" semula.

http://www.easy-share.com/1906240743/Repair_v2.9.1.1.rar

No comments:

Post a Comment

Apa Yang Budak Jepun Ini Buat Dengan Pisangnya

  Pemuda Jepun yang bernama Keisuke Yamada punya hobi mengukir pisang sebelum memakannya.  Dan ukiran pisangnya memang terk...