ads

MY GENG

Sunday, September 23, 2012

Yuna Zarai & Qi Razali Putus Cinta




Semalam telah berlangsungnya Sidang Media Konsert Yuna Homecoming dan di situ, Yuna Zarai akhirnya mengaku depan wartawan Berita Harian yang dia kini telah solo. Maka sahlah gossip yang mengatakan hubungan cinta Yuna & Qi telah putus. Namun, Qi Razali pula menafikan yang mereka kini sudah berpisah. Yang mana satu betul ni?
Yuna mendedahkan keputusan bersama untuk berpisah kerana masing-masing mahu membawa haluan. Namun dia & Qi masih berkawan baik.
Yuna juga turut menafikan ada campur tangan dari pihak ketiga. Malah, perpisahan ini berlaku atas faktor mereka mahu fokus kepada kerjaya seni, selain faktor jarak dan masa.
“Yes, single but not available. Kalau ada jodoh tidak ke mana dan perhubungan bukan satu pilihan. Kami mengambil keputusan bersama untuk menumpukan perhatian kepada kerjaya, tetapi masih mengambil berat sebagai kawan baik. Tiada komitmen dan bebas untuk melakukan apa saja. Dia bebas untuk melakukan apa saja termasuk menjalin hubungan dengan wanita lain,” katanya pada sidang akhbar mengumumkan Konsert Yuna Homecoming di Kuala Lumpur, semalam. Merasakan faktor jarak dan masa menyulitkan hubungan mereka, Yuna mahu menumpukan kepada kerjaya seninya yang makin meningkat, selain tanggungjawab kepada keluarga. Khamis lalu, HIP melaporkan kerisauan peminat terhadap status hubungan pasangan ini.
Namun, Qi dilaporkan menyangkal dakwaan kononnya hubungannya dengan Yuna ibarat retak menanti belah.
Qi Razali
Jumpa atas dasar kawan
Biarpun tiada hubungan istimewa, Yuna masih bertemu Qi. Dia menganggap hubungan baik dengan Qi tidak harus berakhir walaupun tanpa ikatan cinta.
“Saya nak peminat doakan yang terbaik untuk kami. Kami tidak boleh menggembirakan orang dengan perkahwinan, kalau bukan itu yang kami mahukan. Kami hormati keputusan masing-masing, tetapi masih berjumpa. Tiga hari lalu kami keluar bersama dengan keluarga saya. Saya tahu dia bekerja keras untuk membina kerjayanya. Qi juga tahu saya sedang berusaha keras dalam bidang ini. Saya sentiasa sibuk, jadi kita rest dulu daripada perhubungan ini dan fokus kepada kerjaya masing-masing,” katanya. Menganggap tekanan dan bebanan tugas dalam mempromosikan album dan siri jelajah di 20 tempat di Amerika syarikat (AS) cukup meletihkan, Yuna tidak mahu menambah kekusutan dengan hubungan cinta.
Konsert istimewa untuk peminat
Mengulas mengenai konsertnya, Yuna berkata, ia cukup istimewa kerana dibuat atas idea sendiri.
“Kebetulan November ini saya pulang ke Malaysia untuk memperbaharui visa persembahan.Jadi, dalam tempoh sebulan bercuti itu lebih baik diisi dengan konsert yang sudah lama dirancang. Ia juga akan diadakan di lokasi lain, tetapi bergantung kepada faktor masa,” katanya. Dia dijangka menyampaikan 20 lagu termasuk daripada album Yuna terbitan AS.
Menyorot kejayaan dalam tempoh 10 bulan lalu,Yuna berbangga apabila sebuah lagu daripada album itu dijadikan muzik latar program realiti berjudul Hollywood Exes.
Sambung siri jelajah AS, Kanada
Yuna berkata,dia akan kembali ke AS,Ahad ini bagi memulakan siri jelajah musim luruh bersama artis Michael Kiwanuka di enam lokasi, mulai Selasa ini, disusuli Vancouver, Kanada pada 5 Oktober.
Mengenai pencalonannya dalam kategori Artis Asia Terbaik, Anugerah Muzik Eropah MTV 2012, Yuna yang maklum mengenainya dua hari lalu terkejut dengan pencalonan itu.
“Peluang menang adalah tipis kerana bersaing dengan Super Junior. Namun, saya bangga dan rasa kelakar pun ada sebab saya masih baru,” katanya. Sumber: Berita Harian

Apa Yang Budak Jepun Ini Buat Dengan Pisangnya



Pemuda Jepun yang bernama Keisuke Yamada punya hobi mengukir pisang sebelum memakannya.  Dan ukiran pisangnya memang terkenal di dunia siber.

Kebiasaannya dia mengambil masa selama 30 minit untuk mengukir pisang, lepas tu ambil gambar dan terus memakannya untuk tidak membazir.  Macam-macam bentuk yang dia boleh buat.  Antaranya  :


Wednesday, September 19, 2012

Baju Ditarik Peminat Ketika Seisi Temuramah

Baju Artis China Ini Di Tarik Bogel Peminatnya Ketika Di Temuramah Wartawan..Mungkin kerana fanatik Sama artis ini kan atau pun ada niat lain seorang peminatnya menarik baju artis ini sehingga menampakkan pakaian dalamnya semasa di temuramah wartawan tempatan..Lihat sahaja aksinya ni..

Monday, September 17, 2012

Wanita dua kemaluan tolak lamaran berlakon filem lucah

 
LOS ANGELES: Seorang wanita yang dilahirkan dengan dua saluran faraj dan mendapat perhatian industri filem lucah, tidak pernah terfikir untuk menerima sebarang watak dalam filem sebegitu.

Ketika muncul dalam rancangan televisyen awal minggu ini, Hazel Jones mendedahkan dirinya memiliki ‘uterus didelphys’, merujuk kepada keadaan dua rahim dan dua serviks.

Wanita berusia 27 tahun itu didekati syarikat Vivid Entertainment, sebuah syarikat produksi filem dewasa Amerika Syarikat.
Mengakui terkejut, wanita berambut perang berasal dari High Wycombe, menegaskan akan menolak sebarang tawaran seumpama itu.

Menurut rancangan This Morning, Jones memberitahu: “Saya tidak pernah terima apa-apa tawaran seperti itu mahu pun melakukannya pada masa depan. Jangan ganggu saya.”

Jones memberi reaksi itu selepas pengasas Vivid, Steven Hirsch, menulis sepucuk surat kepadanya menawarkan AS$1 juta (RM3.1 juta) untuk membintangi satu daripada filemnya, lapor TMZ.com.

Dalam surat itu, Hirsch menulis: “Anda jelasnya seorang wanita luar biasa dan saya mahu menjadikan anda seorang bintang untuk membintangi satu daripada produksi akan datang Vivid.



“Kami akan membayar anda sehingga AS$1 juta untuk perkhidmatan anda.”

Hirsch juga berjanji untuk membayar tambang dan kemudahan oleh kerana filem itu akan dilakukan di sini.

Sunday, September 16, 2012

Kangkang yang tak kangkang

Hahaha...sebenarnya tak kangkang pun, cuma jika sekali imbas sahaja nampak macam dia kangkang...wahahaha...sorry geng...hahahah...mau cari gambar lucah bukan di sini...heheh

Saturday, September 15, 2012

AS tahan lelaki suspek hina NABI

Seorang lelaki disyaki menghasilkan filem Innocense of Muslims dibawa keluar dari rumahnya oleh pihak berkuasa AS, semalam. – Foto ihsan AS tahan lelaki disyaki terbit filem hina Nabi

 LOS ANGELES - Seorang lelaki yang disyaki menghasilkan filem yang menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW, sehingga mencetuskan kemarahan dan protes mengorbankan hampir 10 orang setakat ini, ditahan oleh pihak berkuasa Amerika Syarikat (AS), semalam. Lelaki berkenaan, Nakoula Basseley Nakoula, pernah disabitkan kesalahan berhubung kes menipu bank pada 2010, dan diletakkan di bawah pemantauan selama lima tahun dan tidak boleh akses kepada Internet. Nakoula, 55, dilaporkan telah menafikan terbabit dalam pembikinan filem tersebut, yang dinamakan Innocense of Muslims. Protes ekoran tayangan filem itu merebak ke banyak negara Timur Tengah dan Mesir. Semalam, protes juga diadakan di Malaysia. Hari ini, protes merebak ke Australia. Nakoula ditahan sejurus selepas tengah malam tadi. Wakil media menunggu kemunculan lelaki itu selama 48 jam di hadapan rumahnya di selatan California. Dia muncul dengan mengenakan skarf, kot dan cermin mata bagi mengelakkan wajahnya dirakam oleh media. Berdasarkan rekod hartanah, rumah dia ditahan adalah miliknya. Jurucakap Jabatan Sherif Los Angeles, Steve Whitmore mengesahkan bahawa Nakoula dibawa ke stesen sherif Cerritos untuk disoal siasat oleh pegawai-pegawai pemantauan persekutuan bagi menentukan sama ada dia telah melanggar syarat hukuman dipantau selama lima tahun yang dikenakan. Whitmore menambah, Nakoula telah bersetuju untuk ditemu siasat oleh pihak berkuasa sebelum tiba di rumahnya. Oleh itu katanya, keputusan dibuat Nakoula adalah secara sukarela. "Lelaki itu memberi kerjasama," katanya lagi. Nakoula ada memberitahu Associated Press bahawa dia bukan pengarah filem itu tetapi hanya pengurus logistik. Pengarah filem itu dikatakan menggunakan nama Sam Bassiel. Laporan terdahulu menunjukkan Nakoula menggunakan sekurang-kurangnya lapan nama yang lain.- SH

Friday, September 14, 2012

2 vs 1 kantoi ditangkap oleh Pak Polis main dalam kereta

Sarawak satu peristiwa yang sungguh memalukan apabila 2 lelaki dan 1 wanita remaja didalam kenderaan tersebut didalam keadaan separuh bogel, telah di serbu oleh sekumpulan polis berdekatan sebuah bukit baru baru ini. Peristiwa hitam ini betul betul telah memalukan keluarga mereka malah video ini telah tersebar di youtube. Kepada remaja remaja diluar sana sebelum membuat sesuatu perkara renung renungkan lah dan pikirkan lah sebelum sesuatu perkara tidak diingin berlaku ke atas diri anda.


Mari kita lihat siapa yang kena...hahaha

GAMBAR BOGEL SELENA GOMEZ DAN MAKLUMAT SEBENAR GAMBAR

Gambar bogel selebriti remaja popular Selena Gomez, telah tersebar luas dimana gambar tersebut jelas menunjukkan Selena Gomez berbogel tanpa memakai pakaian di bahagian atas badannya. Gambar bogel selana gomez itu dikatakan adalah teknik superimpose oleh puak-puak pembenci pasangan Justin Bieber dan Selena Gomez. Selena Gomez juga dikatakan mempunyai tahi lalat di bahagian kanan dadanya sedangkan di dalam gambar tiada sebarang tahi lalat.

Teka Binatang??

Sebenarnya binatang ini yang dibawa oleh lelaki itu..hahaha...

Thursday, September 13, 2012

Wednesday, September 12, 2012

Kenapakah perempuan itu berkelakuan pelik di tempat awam??

Apalah yang dia sedang buat tu?? mari kita lihat...sebelum itu geng minta jasa baik kamu dulu klik ini link bukan susah pun klik saja.. http://sy.my/1850  sama  http://sy.my/iyu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ehh apa yang mau keluar tu??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Patutlah dia terjepit jepit...mau keluar rupanya..ingatkan apa tadi..terlebih sudah



JAWAPANNYA DISINI...HAHAHA

Pasal apa???? pasal ini lah....macam2 betul.. terima kasih daun keladi kerana sudi melihat jawapannya..kalau boleh sila klik link ini juga http://sy.my/1850
.
.
.
..
.
..
.
..
.
..
.
.
.
.
.
..
.



Cara Negara China Melatih Tentera Untuk Berhenti Merokok

Tentera China mempunyai peraturan tegas yang melarang tentera-tenteranya merokok kerana akan mempengaruhi kesihatan seorang tentera yang bertugas untuk menjaga negaranya. Bagaimana boleh menjaga negaranya bila tentera tersebut nantinya mempunyai sejarah penyakit. Apabila ada tentera yang didapati merokok, negara China tak tanggung-tanggung untuk menghukum tentera nakal tersebut.
Mahu tahu bagaimana negara China menghukum tentera yang nakal tersebut? Dibawah ini adalah cara negara China melatih tenteranya untuk berhenti merokok.

1. Sang tentera nakal akan di "suruhi" 5 s / d 7 batang rokok untuk sekali hisap

2. Selanjutnya  tentara tersebut akan disuruh merokok sembari melakukan sit up yang tentu saja akan menyiksa paru-paru
 3. Sesudah melalui 2 hukuman berat tersebut, tentara tersebut disumbatkan tembakau yang diseduh seperti “Teh Hangat” dan meminumnya


 Amacam..mahu cubakah??

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini di sabahanz.blogspot.com harap kamu semua yang masih merokok di luar sana cuba2 lah berhenti untuk hidup yang lebih sihat dan bermakna, tapi sebelum itu saya minta jasa baik tuan/puan klik link ini terima kasih  http://sy.my/1112 dan http://sy.my/1850

Monday, September 10, 2012

Lawak budu2 bah ni

Lawak spontan dari india mari kita saksikan...

Promoter Sabun Bogel Untuk Menarik Pelanggan

Sebuah syarikat perusahaan di China membayar 3 orang wanita muda berbogel sambil mempromosikan sabunmandian gel syarikat tersebut.
Dengan hanya memakai handuk di kepala mereka, mereka sama sekali tidak segan memperlihatkan tubuh mereka yang cantik tanpa seurat benang.
p/s untungnya lelaki2 itu..hahah

Lelaki cina Ambil kesempatan dalam kesempitan terhadap perempuan pengsan

Wanita Pelik Makan Ayam Hidup Setiap Hari


 Daging ayam sudah diletakkan sebagai salah satu makanan ruji dalam piramid makanan kesihatan kepada manusia.
Setiap hari, kita pasti akan menggunakan ayam sebagai menu utama dalam masakan kita tidak kira apa jenis lauk pauk yang dihidangkan.
Pun begitu, sukar untuk penulis bayangkan apabila seorang wanita pelik sanggup makan ayam hidup-hidup sebagai makanan hariannya tanpa disembelih dan dicabut bulunya terlebih dahulu!
Miskaulah, 38, berasal dari Dusun Janganasem, Sidoarjo, Indonesia menghidap penyakit misteri dan aneh iaitu ketagih untuk makan ayam hidup-hidup tanpa disembelih.
Malah, Miskaulah juga didakwa mampu memakan ayam hidup sebanyak lima ekor setiap hari!
Dia dikatakan perlu untuk memakan ayam hidup sebagai memenuhi nafsu gila dan peliknya itu.
Ini sememangnya benar-benar pelik memandangkan kita sebagai orang Islam, perlu menyembelih ayam terlebih dahulu dan membersihkan segala kekotoran yang ada sebelum dimasak.
Jangan pula kita mengamalkan ‘nafsu’ seperti ini...Ii macam pun adakah??dunia..dunia

Sunday, September 9, 2012

Kisah Sedih Budak 6 Tahun Sara Diri Sendiri Selepas Kematian Ibubapa


Kanak-kanak lelaki ini kematian Ibubapa akibat AIDS. Ah Long hnya berumur 6 tahun. Dia dilahirkan dengan HIV. Beliau tinggal di pondok usang milik ibubapanya di Guangxi Province, China. Penemannya hanya anjing miliknya.

Baca kisah berani kanak-kanak ini Nenek Ah Long, 84 tahun tidak membenarkan Ah Long tinggal bersama. Neneknya hanya datang ziarah, tolong menanam sayuran dan memasak sekali sekala. Sekolah berhampiran tidak membenarkannya bersekolah kerana Ah Long diugut bunuh jika menghampiri anak-anak mereka dan bertambah sedih bila doktor tempatan enggan merawat beliau.

Biro kemanusiaan tempatan hanya memberi Ah Long bantuan kewangan sebanyak 70 yuan ($10) sebulan. Ah Long belajar membaca dan menulis sendiri. Sumber makanan Ah Long ialah kobis yang ditanamnya dan membela ayam sendiri. Dia juga membuat kerja-kerja rumah yang lain iaitu memasak dan membasuh.

Dari semasa ke semasa, ada masyarakat yang perihatin membawa beras,mee dan surat khabar untuk beliau